مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:012023-08-30اقتصادي

خبر خوب| کاهش 32 درصدی حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عابد محمدی از کاهش آمار تلفات تصادفات رانندگی در راه های برون شهری و روستایی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: طبق آمار سازمان پزشکی قانونی به عنوان متولی آمار تصادفات رانندگی استخراج شده است که نشان می دهد استان کهگیلویه و بویراحمد با منفی 31.

8 درصد  کاهش تلفات تصادفات جاده ای در سه ماهه اول، در بین 31 استان کشور رتبه اول را در خصوص کاهش تصادفات کسب کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلفات سه ماهه تصادفات جاده ای در سال گذشته از تعداد 66 نفر به 45 نفر در سال جاری رسیده که این آمار کاهش 32 درصدی و کسب رتبه اول را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در استان کارهای ایمن سازی خوبی انجام شده است که همین اقدامات بازدارنده ایمنی در استان انجام ما را به این موفقیت ارتقاء داده است.

وی به برنامه های راهداری و حمل و نقل جاده ای برای کاهش تلفات جاده ای اشاره و عنوان کرد: در راستای ایمن سازی احداث، بهسازی و آسفالت 149 کیلومتر راه روستایی با اعتباری قریب به پنج هزار میلیارد ریال انجام شده است.

این مسوول ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت 414 کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی در کمتر از دو سال فعالیت دولت با اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال که معمولاً کمتر در راههای روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| کاهش 32 درصدی حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

خبر خوب| کاهش 32 درصدی حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد